Nu seamănă cu spoturile de la TV, nu?

 

Şi comentariul de rigoare.

Advertisements

6 Comments

Filed under Economie si gheseft

6 responses to “Nu seamănă cu spoturile de la TV, nu?

  1. Pingback: Realitatea de la Rosia Montana « epolitikon

  2. acum, chiar asa bizoni sa fim sa credem in spoturile alea stupide ale lui naumovici n-om fi toti. Personal cred ca si campania contra e gresit conceputa si directionata si spre beneficiul lui gabriel. A pune in balanta locuri de munca, respectiv nivel de trai, chiar si ca o gogorita, vs patrimoniu istoric si ecosistem, intr-o Romanie infometata si somera, nu e cusher.
    Aici o campanie gen nu ne vindem tara cred ca ar fi mult mai potrivita si mai adevarata. Despre ce e vorba, dincolo de cianuri si sit arheologic si tot: ca si la petrol, aurul nu e resursa regenerabila, deci nimeni nu ar trebui sa-si permita sa-l instraineze, sub nici un pretext si in nici o conjunctura, cum s-a intamplat cu petromul.
    Si gata discutia. adica sa dam aurul din tara pentru totdeauna contra unei sume – fie si de 80%, nu de 15 sau cat e acum, fie si cu redevente uriase – de care o sa se foloseasca teoretic doar o generatie a neamului / in fapt doar o mana de oameni, dar sa vb la modul ideal, e impardonabil.
    Toti pun accent pe ceea ce se poate regenera, chiar si peste 1000 de ani si nimeni nu vb de ceea ce se pierde definitiv, in evacul vecilor, adica obiectul muncii, adica aurul si celelalte metale.

  3. Liviu

    Daca oameni ca d-ta sunt impotriva exploatarii, poate mai avem o sansa.

  4. mary_lou

    Este altceva si, cum bine spunea domnul intervievat in acest film, o vina pentru ceea ce se intampla cu Rosia Montana o are mass media pentru publicitatea murdara pe care o face pe bani fara sa acorde dreptul la replica prin prezentarea de opinii ca cele din acest film, fara bani de asta data!

  5. Chiar deloc!… Din fericire mult mai contundent si mult mai real decat am putea nois a intelegem…

COMENTEZI?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s