18:45

Diseară, de la ora indicată în titlu, ne vedem la Antena 3.  Asta e tot.

8 Comments

Filed under Uncategorized

8 responses to “18:45

  1. vax-albina

    Felicitari. Invitati de calitate si emisiune interesanta. (Cu exceptia lui Ciutacu -cel “extraordinar de destept si arogant” – care se baga in fiecare emisiune, indiferent de realizator sau de subiect, prin telefoane sau sms-uri.)

    • Păi fără intervenţia lui Ciutacu am cam fi fost pe lângă subiect. Subiectul din deschiderea emisiunii era reprezentat de un material al Jurnalului Naţional pe care nimeni nu-l cunoştea mai bine ca el.

  2. liliana

    Am fost la intalnire. Mi a placut! Mai vin !

  3. Te-am văst! Da’ ai fost cam tăcut… Întrebare: pe Stoiceasca o pălit-o boala lu’ Dan Negru?
    Banzai!

  4. bellissima

    v-am vazut,frumos ca de obicei .,nimeni nu v-a schimba nimic in tara asta plina de hoti .

  5. Florian

    La Radu Tudor ne-i zis că te duci, dar de Alessandra Stoicescu n-ai suflat o vorbă. Nuuuuu, nu mă gândesc la nimic necurat 😀

COMENTEZI?

