Blues de Bruxelles, cu solo de Nikon

Nu, că n-aveam cum să nu vă spun. Ciupi e un prieten vechi şi drag. Rătăcit prin lume, dar mereu tânjind la căsuţa de lemn de la Văratec. Acum şi-a priponit armăsarii prin Belgia.  Că nu-i zdravăn la cap puteţi deduce. Altfel cum am fi noi prieteni? Acum, abia acum, aflu că a devenit stăpân de parcelă pe net. Unde şi-a rânduit hogeac de tiutiun, poze şi muzici vechi. Nu e blog, că e fără vorbe. Dar e foarte mişto. Fiecare zi e o fotografie şi fiecare fotografie e un cântec. Un strop de umor, oleacă de tihnită nostalgie, niscaiva mirări şi totul capătă sens. Aşa că vă recomand popasuri dese şi lungi pe acolo. Adresa o găsiţi în blogroll. Am râs la poza asta. Am rămas minute bune în ţinutul amintirii, privind la asta. Şi m-au străbătut poveşti bizare, privind aici. E Ciupi.

3 Comments

Filed under Uncategorized

3 responses to “Blues de Bruxelles, cu solo de Nikon

  1. ciupico

    merci, deci NU E BLOG , iar eu nu sunt fotograf!
    e o gluma ! de fapt am vrut sa’mi fac un t-shirt si victima colaterala a iesit si I o Ciupico 🙂
    hai ciupaturi

  2. LOL! Mi-a placut aia cu three times a lady! 😆

COMENTEZI?

