Să vă mai explic

de ce îmi place Cătălin Striblea?

8 Comments

Filed under Uncategorized

8 responses to “Să vă mai explic

  1. Da. De ce? Ca mie mi-e total antipatic.

  2. ANONIMUS

    Este o intrebare care pune alta .Daca este o gluma pot fi taxat ca n-am simtul umorului.Daca raspund sincer o sa pierd un prieten sau o sa castig un inamic.Asa ca spun ca pentruca seamana cu” Ben Hur “inainte de cursa.Asta dupa ce m-am intrebat Haw the f……is Striblea?

  3. Nu stiu. Tu ce parere ai?

  4. Delia Antibăsescu

    Aseară l-am ratat, dar de obicei mă uit la el când îşi începe Gâdea emisiunea. Când a lipsit el, Dragoteasca a fost patetică.

  5. lol48

    Lasal bre in pace este nevinovat cum i se comanda asa face ,da are ochielari pateste ce unii deputati in parlament nu vad ce mina a ridicat sau nu ridica mina care trebuie Mircea Toader,seful le incurca ……

  6. Da’ Drăgoteasca ce-a avut?

  7. Dan Andrei

    Cred ca singurul raspuns care se califica este : “Degeaba !”.

COMENTEZI?

