Doar decât numai un link

Nenea.

10 Comments

Filed under Uncategorized

10 responses to “Doar decât numai un link

  1. Nu a fost găsit

    Apologies, but the page you requested could not be found. Perhaps searching will help.
    Caută după:

  2. feodor

    :)))))))
    S-au schimbat multe pe aici, vad. Voiam sa zic ceva despre linkul care ne duce spre niste “apologies” dar mi-ai amintit de porcusorul isteric.

  3. Destul de interesant blogul, pagerank 4 pentru doar niste imagini e semn clar ca blog ul e destul de bun,multumim pentru recomandare.

  4. lol48

    PDL-ul unde este ,pe mine ma intereseaza PDL-ul acolo distractie ,daca o propun astea la indicatiile lui Base pe Udrea ,eiiiiiiiii ??.😆

  5. L-am dat. Merge. Am lăsat şi un comentariu.
    Banzai!
    PS. Am un scaun, maram “directoral” (că-i cu braţe) la “computer”, da-i cu ” doar decât numai” cu 5 picioare şi-am văst stele verzi fix după ce m-o umflat rîsu’ cînd am văst ce titulatură ai dat postului şi m-am dat pe spate şi-or fugit roţie şi m-am trezit cu ceafa de parchet…. Băga-mi-aş c-am făcut şi-un cucui :((( printre lacrimi…
    De avea 6 roţi nu-mi umflam capu’… Scaun “de căcat”….

  6. ce e aia pagerank 4? ce-am facut?

COMENTEZI?

