Pariurile zilei -3

Ieri le-am nimerit. Danemarca ne-a răzbunat în faţa olandezilor ăia care nu ne lasă în Schengen, iar nemţii i-au bătut pe portughezi. Cel de-al doilea joc, Germania- Portugalia, a fost departe de aşteptări. Singurul remarcat a fost arbitrul, care a reuşit să fie mai enervant decât Grădinescu (cred că era beat aseară!). De altfel, cred că la turneul ăsta o să avem parte de mulţi nervi din cauza arbitrilor.

Azi avem:

Spania- Italia ( 1-1 )

Irlanda- Croaţia

Eu merg cu Italia şi Croaţia. Spaniolii sunt clar mai buni, dar îi prefer pe italieni.

11 Comments

Filed under Uncategorized

11 responses to “Pariurile zilei -3

  1. feodor

    Fara nicio influenta din afara, merg si eu pe aceeasi varianta.
    Uite ca si preferintele la fotbal sunt alterate de anumiti factori pe care nu-i numesc.

  2. nici nu stiu daca sa ma mai uit 🙂 ceva scoruri nu ne spui?

  3. Nu-s profet, bre. Dar la Spania- Italia aş merge pe un 1-2, iar dincolo pe un 2-0 pentru croaţi. Dar astea sunt aiureli:)

  4. O zi fara preferate clare. Si eu as merge pe mana Italiei din acelasi prim considerent – superioritatea evidenta a Spaniei. Dar parca ar fi pacat…
    Dincolo chiar n-am simpatii fotbalistice deosebite pentru nici una dintre combatante. Croatia ar fi mai aproape geografic, Irlanda imi pare un soi de ruda pe filiera celto-daca. Chiar o sa fiu detasat in seara asta – in caz ca nu se-ntampla vreo magarie legata de arbitraj, ca tot nu-mi iese din minte Polonia-Grecia.

  5. Croația bate la Irlanda cu diferența de 2 goluri.
    Spania bate la Italia cu 3-1.
    Todos por LA ROJA! A POR ELLOS!!! 🙂
    Atât.

  6. feodor

    Pe parcursul campionatului, imi permiti sa vreau sa te numesc mamul Mordechai ? Macar pentru partidele din seara asta . 🙂

COMENTEZI?

