Dialoguri surprinzătoare, deci memorabile

– Nu vă supăraţi, nu ştiţi unde e Strada Viitorului?

-Nu, îmi pare rău. Nu sunt din localitate.

– Dar măcar aşa, orientativ…

***

– Ai votat la referendum?

– Da!

– Cu cine?

***

– … vă mai trebuie o copie după Cartea de Identitate…

– L-am pierdut. Uitaţi Monitorul Oficial unde…

– V-am cerut o copie, nu originalul.

***

– … şi acum dacă mai aveţi un minut…

-Sper să am mai multe!

-Cum adică?

-Sper să am mai mult de un minut?

-Pentru ce?

***

În tutungerie. Minijupistă cu ambiţii sexi. Ţine în mână un pachet de ţigări. Aceeaşi marcă e imprimată şi pe tricoul care ascunde un bust costeliv.

-Sunteţi fumător?

– Da. Dumneavoastră?

-Nu. Ce ţigări fumaţi?

–  Alea.

– Şi nu aţi fi dispus să încercaţi marca X?

-Dumneavoastră aţi fi?

–  Nu. Sub nicio formă.

***

– Şi sunt şi poetă. Foarte pasionată de poezie şi filosofie.

-A, ca Blaga.

– Nu-nu-nu! Nu mă interesează politica.

 

2 Comments

Filed under cacatul in arta, Mucii din fasole, Oy-oy!

2 responses to “Dialoguri surprinzătoare, deci memorabile

  1. LOOOOOOL!!!
    Oricum, cu prietenia Brecht-Lazaroiu nu se compara nimic. 😀

  2. טאָכעס

    “mobila si durere”

COMENTEZI?

