Un cadou pentru sfinţi

Nu sunt eu ăla care să se dea în vânt după cele sfinte. Adică n-o să mă vedeţi făcând ca Becali. N-o să ascult hiturile lui DJ Taica Popa în maşină, nici n-o să mestec coliva la meci. Dar nici nu o să fiu atât de nenorocit încât să nu mă bucur de o zi nelucrătoare.

Nu ştiu care trebuie să fie cvorumul pentru ca Sf. Maria să fie declarată legală, dar eu tot vă urez La mulţi ani! Şi adaug şi o cântare. Ştiu că o să vă placă. Chiar dacă puştiul ăsta care încearcă şi el să se facă ascultat, pe youtube, are juma de tonă, n-a auzit mai nimeni de el şi n-are PR de figuri, sună bine de tot şi cred că o să vă placă.

Leave a comment

Filed under Cinemayoutuboteca

0 responses to “Un cadou pentru sfinţi

  1. Dawson

    We’re no angels either, vorba filmului. Senzational tipul, senzational!!!

  2. bradut

    Ce adevarat e tipul si cu cata bucurie canta. Unde naibii l-ai gasit?

    • Mordechai

      E o veche ciudăţenie de a mea: să scormonesc prin şopronul youtube-ului căutând quasi-anonimi care ar merita cunoscuţi. Omul are un cont pe youtube care merită luat la cercetat pe îndelete.

  3. Dan Andrei

    Mariuta a fost declarata sarbatoare legala. PS: Nu e vorba de Maria ot bashe !

COMENTEZI?

