Vox populi

Vine o vârstă când devine tot mai greu să-ţi mai schimbi nărăvurile- pentru că la vârsta despre care vorbesc nu mai ai deprinderi, obiceiuri, tabieturi… toate au devenit năravuri.   Am încercat, de la mutarea pe domeniu propriu, acomodarea cu o temă mai subţire, mofturi franţuzeşti şi alte farafastâcuri, dar nu mi-a prea ieşit. Parcă tot mai prietenoasă era vechea înfăţişare. Şi asemeni mie pare-se că au gândit mulţi dintre prieteni. Aşa că revin la vechea şi cumintea înfăţişare a blogului. Asta e.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

0 responses to “Vox populi

  1. Liliana Radulescu

    Cum vrei tu;important este sa te citim cumva!Dar unde este imaginea draguta cu “Eu nu votez ca un “? Imi placea mult!

  2. Nostradamus

    Ei , uite ca mai apar si eu prin zona , ca sa-ti spun ca , din punctul meu de vedere , ai luat o decizie inspirata: – desi am mai tras cu ochiul prin ograda-ti , nu m-am impacat deloc cu noul “look” al acesteia , cam fistichiu pt. gusturile mele , asa ca ma bucura aceasta decizie de revenire la vechiul design al blogului ! 😛
    La cat mai multe postari maestre … ! 🙂

  3. Beatrice

    Multumim. Foarte frumos, imi vine drag sa citesc asa cum eram invatata. E mai personal si mai primitor, daca tot ne-ai invatat cu narav cred ca suntem suficient de multi cei ce apreciem revenirea.

  4. hm

    toate-s cum trebuie sa fie acum. Multumesc. Multumim.

  5. cineva

    Ura! Sincer ma bucur ca ai revenit la vechile obiceiuri!🙂

  6. Mă bucură și pe mine revenirea la acest „look”, mi se pare mai prietenos…

  7. Andrei

    E mult mai bine aşa.
    Succes !

COMENTEZI?

