Momentul adevărului

Nimic din ce ar putea face Traian Băsescu nu poate ajuta PDL, la alegerile din decembrie, mai mult decât prostiile pe care le fac cei din USL. Şi pedeliştii n-au de ce se văita. Prostiile curg! Panarama de la Oltchim e doar cel mai recent exemplu. Măcar de s-ar opri aici, dar nicio şansă. Zilele astea, cei de la USL îşi definitivează listele de candidaţi pentru Parlament, aşa că vom avea motive berechet să ne crucim.

Dacă în peluza portocalie cei de la PDL fac mare tămbălău cu programul Macovei de igienizare a listelor de candidaţi, dincoace, domnul Ponta pare decis să convingă electoratul că spălătoria USL poate face orice dubios candidat bun de pus pe liste. Am scris despre asta de m-am plictisit, încă dinainte de căderea guvernului MRU şi venirea la Palatul Victoria a lui Victor Ponta: traseiştii, şmenarii şi docilii îi vor scoate de pe listele USL/PSD pe cei care au lucrat în opoziţie ani de zile. Şi nimeni nu-mi poate spune că am greşit. Hoardele de pedelişţi convertiţi strategic şi oportun la uselism îşi freacă mâinile de fericire că au mai făcut rost de un mandat, pe voturi anti-băsiste. Prietenul Oprea şi partidul său au scăpat şi ei în USL, tot aşa cum au intrat şi în Parlament, pe uşa din dos. Era şi normal, Ponta are datorii vechi de plătit. Nu insist deocamdată. Pe urmă am aflat că dacă vreau să scap de Băsescu ar trebui să îl votez pe Remus Cernea. Şi ar mai trebui să o votez şi pe Lavina Şandru. Şi listele încă nu-s definitive. Staţi să vedeţi ce mai urmează!

Personal, aştept să văd listele pe care le va propune USL, în speţă PSD. Şi abia apoi voi decide dacă şi ce votez. Şi ce linie am de gând să adopt în campania electorală. Pentru că nu sun sub nicio formă dispus ca votul meu, venit dintr-o fără de limite exasperare faţă de destetabilul pedelist, să devină instrumentul cu ajutorul căruia se naşte ceva la fel de detestabil. Sunt un om de stânga, nu am ascuns asta niciodată, iar opţiunile mele sunt clare. Şi sunt autentice; vin însoţite de un pachet de criterii, un set de exigenţe la care nu mai sunt dispus să abdic doar pentru că trebuie “să scap de Băsescu”. Pot continua să fiu anti-băsist şi fără a accepta orice de la USL. Este, până la urmă o chestie de minim respect. Pe care domnul Ponta ni-l datorează. Am înghiţit cu apă rece bâlbele de la ministerul educaţiei, am înghiţit cu noduri eşecul şi gafele de la referendum, mă uit crucindu-mă la panarama de la Oltchim şi “omul nou” propus de Ponta: DJ Vulpescu. Iar lista poate continua încă multă vreme. Am scrâşnit din dinţi şi am încercat să trec peste toate acestea pentru că mă interesa produsul final: alegerile din decembrie şi oferta USL pentru aceste alegeri. Ori dacă oferta USL, mai cu apăsare a PSD, conţine Lavina Şandru, Cernea, UNPR şi puzderie de traseişti fugiţi (vremelnic, sunt sigur) de la PDL, atunci oferta asta nu mă interesează!

Există câţiva oameni în PSD pe care îi respect şi pe care vreau să-i văd pe listele alea: profesorul Alexandru Athanasiu, Mugur Surupăceanu. Dan Mircea Popescu. Am dat câteva exemple. Dacă numele astea lipsesc de pe liste, pentru că acolo a trebuit să li se facă loc noilor veniţi, atunci avem o problemă.

În ce mă priveşte, listele de candidaţi reprezintă, în cele din urmă, finalul aşteptărilor pe care le aveam de la domnul Ponta. Sau Antonescu. E momentul în care eu, alegător, primesc dovada respectului pe care socotesc că îl merit sau momentul în care renunţ la orice aşteptare. Deocamdată atât.

P.S. Prieteni, cred că, asemeni mie, aveţi propriile aşteptări. Există nume pe care le vreţi confirmate, pe aceste liste, şi nume pe care aţi dori să nu le găsiţi acolo. Care ar fi acele nume? Şi vă mai întreb ceva, vă simţiţi datori să votaţi o listă în care nu găsiţi niciun nume pe care să îl respectaţi, doar pentru că, asemeni mie, v-aţi săturat de băsism?

Leave a comment

Filed under Rabbi zice

0 responses to “Momentul adevărului

  1. O decizie extrem de grea, la care, încă, nu am răspuns. Cred că voi lua această decizie chiar în duminica votului, pentru că, pe cât de sigur sunt că USL va continua cu deciziile tâmpite, pe atât de sigur sunt că Băsescu va găsi multe căi să mă scoată din casă indiferent ce s-ar propune din partea opusă. S-ar putea să depindă de ce se întâmplă în preambulul votului, care se va dovedi mai exasperant. Şi nu cred că va fi doar cazul meu

  2. Nostradamus

    Da rabbi , corect prezentata realitatea si dilema ta ca alegator ! Desi , in principiu , e cam acelasi lucru cu sloganul “Eu nu votez ca boul!” totusi difera mult prin detaliere si explicitare ( absolut NECESARE pt. unii mai putin analitici).

    Asa ca , in actuala prezentare iti respect optiunea pe care , in mare parte as impartasi-o si eu , daca nu m-as simti FOARTE , dar FOARTE DATOR fata de …. Basescu si PDL (+acolitii): “Sa-i bag pe toti in pizda mamii lor !” cu ajutorul votulului meu , atat cat conteaza el (pt. ca nu sunt singur, mai am si prieteni si familie !) … :mrgreen:

    Este acelasi lucru pe care l-am facut in 2004 cu Nastase si camarila , si NU-L REGRET nici o secunda , chiar daca ne-am pricopsit cu Basescu . Pt. ca , daca am face o analiza atenta , era MULT MAI NOCIV ca gashka lui Nastase (caracatita in devenire) , sa fi prins radacini , dacat Guvernarea PNL-isto PD-ista care a urmat , cu Basescu presedinte si Tariceanu premier. Daca insa , aveam luciditatea ca popor , ca in 2008 si in 2009 , SA NU PUNEM BOTUL la aburelile lui Basescu si ale PDL-istilor si sa dam cu ei de pamant ca si cu Nastase si gashka in 2004 , eu cred ca eram mult evoluati atat economic dar si politic si , MAI ALES , MORAL … !!! Dar n-am facut-o si acum vedem rezultatele … 🙄

    Asa ca , desi cu o oarece tristete si chiar scarba , am sa dau votul USL-istilor (desi am inceput de pe acum sa-i critic si sa-i … trimit la origini) , urmand ca , in cazul in care ne-am scapat de “cancerul-Basescu” si “raia-PDL-ista” , sa le dau in cap cu votul meu si celor din USL la urmatoarele alegeri. Stiu ca nu e corect si nu e o solutie sa votezi din scarba , dar , cum zicea un coleg , “viata-i curva si nedreapta” asa ca , lasand idealismul deoparte , trebuie sa votez REALIST si PRAGMATIC , dupa realitatile momentului si nu dupa ce mi-ar place sa fie. Nu e corect dar asta e … Nu am pretentia ca exemplul sa-mi fie urmat pt. ca fiecare gandeste in felul lui , iar viata fiecaruia este altfel !

    It’s your choice !

  3. adică Surupăceanu mai merită respect după faza cu T55 pe post de utilaj forestier???

  4. Romi

    Incet ,incet incepe sa mi se faca lehamite..Motul de pe c…oliva l-a pus candidatura distinsei doamne Lavinia.Si vine tare din urma si d-na Pandele..

  5. io am mai spus: voi vota cu cel care e in stare sa ma convinga sa-l votez fara a pomeni de adversarii politici. exista mari sanse sa nu votez 🙂

  6. Vreau sa nu vad nici un traseist ,vreau alte persoane ,cu CV capabil,dar nu cred ca se poate ,asa ca mai vad daca acum mai votez cu USL ,m-am obisnuit cu base ,nu?

  7. De ce-mi scrii gandurile,asteptarile,chinurile?telepatie cumva?offff…

  8. Liliana Radulescu

    Cum zice si Mihaela,imi scrii gandurile! Si eu sunt si am fost mereu de stanga dar Nu nu am sa votez liste cu Sandru,Prigoana, Firea si toti oportunistii platitori de locuri eligibile! Cum pot accepta vechii membri care au facut munca de partid in opozitie asa ceva?Probabil ca nu accepta dar nu-i intreaba nimeni!

COMENTEZI?

