No, bel, mă Ue, mă !

Leave a comment

Filed under Camera de garda

0 responses to “No, bel, mă Ue, mă !

  1. Nostradamus

    Ceea ce spus parlamentarul britanic la adresa sinistrilor care conduc Europa la ora actuala , descrie superb 🙂 mascarada groteasca (si FOARTE PAGUBOASA pt. popoarele Europei) pe care acestia o presteaza , ca si acest penibil asa-zis premiu Nobel “pt. pace” :

    http://videonews.antena3.ro/video/romania/secvential-o-comparatie-intre-un-politician-care-il-face-cu-ou-si-otet-pe-rompuy-nigel-farage-si-traian-basescu.html

  2. Poporul

    Ha? Chinezii se iau de europeni?🙂
    am ajuns și aici :))

  3. Pingback: Omul si opera

  4. Mda, eu am ajuns de mult la concluzia ca, pentru a castiga premiul Nobel trebuie sa inventezi ceva de genul ”insigna de calatorit in timp” sau ”pastila anti-cancer” ori ” ceaiul-teleportant”, ca sa nu mai vorbim despre ”cartea-vanduta-intr-un-miliard-de-exemplare-intr-o-saptamana” ca sa meriti premiul. De vreo zece ani se premiaza numai basini, ca sa fiu mai tolerant. Deja subiectul nu ma mai intereseaza continuand, totusi, sa ma amuze… Pacat.

  5. Adevarul e ca-i penibil rau acel premiu pentru pace. Tocmai UE!😆

COMENTEZI?

