Pe Facebook

Asta e, prieteni. N-am scăpat. Aşa că de azi mă puteţi găsi şi pe Facebook. Doar întrebaţi de Moshe Mordechai. Până mă prind cum funcţionează şmecheria aia mai durează puţin.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

0 responses to “Pe Facebook

  1. O sa te ‘prinda’ si n-o sa-l mai lasi🙂

  2. Im lipseai ,habar nu am de ce !!!.😆

  3. Gabitza

    Sunt cam multi care imi apar pe FB la cautarea dupa Moshe Mordechai, nu stiu care din conturi este… Mai cercetez.

  4. gheghe

    Rabbi, scrie matale un comentariu din postura de facebook, nitel mai sus. Asa te vom sti cine esti si te vom cunoaste.

  5. Rabi, am ocolit emisiunile tv la care erai prezent pentru a nu asocia textul cu persoana. Vroiam sa ma delectez cu un text bun fara sa vad si un chip cunoscut. Un fix de-al meu pe care l-ai zdrobit. Bun venit pe pereti!

COMENTEZI?

