Ne vedem

… diseară, de la 18:45, la Dana Grecu.  Despre ultimele crize ale lu’ ăla n-am chef să comentez.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

0 responses to “Ne vedem

  1. Vai ce ma calca pe nervi Dana Grecu .. no si daca trebe ,trebe !!!.🙄

  2. Mie chiar imi place Dana Grecu, daca i-ar lasa si pe invitati sa vorbeasca. In special pe Mordechai.
    Scuze, nu te pup in cur si nici nu vreau trafic, te apreciez si atat!

  3. Am zis ,, ,a fost .. ,parca ar fi Catita Turicului in filmul Desfasurarea !!!.Vrem pamint ca ne-am luptat ,vrem pamint ca ne-am luptat .Cu cine te-ai luptat fa Catita Turicului cu barbatu tau in pat !!.😦

COMENTEZI?

