Un interviu

Acum câteva săptămâni, Radu Pocovnicu, de la revista Flacăra, mă rugase să facem un interviu împreună. Adică să răspund unor întrebări. Zis şi făcut. Sincer, eu mi-aş fi pus întrebări mult mai rele. Oricum, puteţi citi aici ce am avut de zis.

“On-line-ul e mai direct, mai accesibil, evident,  dar şi mai volatil. Tocmai de aceea, de cele  mai multe ori, on-line-ul îngăduie o formă de libertate care  în tipăritură ar fi inacceptabilă. Mă tem,  totuşi, că nu prea  ştim  ce să facem cu libertatea asta pe care ne-o  oferă on-line-ul şi o irosim  pe lucruri de nimic, pe exclamaţii perisabile, indignări irelevante şi reverii  frivole”.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

0 responses to “Un interviu

  1. Am citit si mi-a placut. Interviul nu poate fi o surpriza pentru cei care te cunosc de atatia ani, Esti acelasi, cel putin pentru mine. Ai grija, te rog , sa ramai la fel, ok? Apropo`: in vara mi-ai spus la telefon ca s-ar putea sa vii in orasul care facea cele mai bune sabii din lume. Vii ? Nu de alta, dar ai ocazia sa intalnesti in carne si oase un cititor ( nu ma refer aici la celebritati).

  2. mary_lou

    Și mie mi-a plăcut articolul: un plus de cunoaștere referitor la personajul Mordechai!
    Din punctul meu de vedere, al cititorului, singurul avantaj al on-line-ului este acela ca poti dialoga cu autorul, chiar il poți cunoaște. Ceea ce nici nu visai cu cartea tipărită în mână!

COMENTEZI?

