Băi, Mile, băi!

Acum nu mai eşti singur, sârbule! Încă puţin şi vorbim, prietene!

8 Comments

Filed under Portrete

8 responses to “Băi, Mile, băi!

  1. Termina cu din astea, mo! Tu nu te-ai uitat la noi? Tu crezi ca el are nevoie de noi acolo amu? Mai lasa-l o vreme sa-si termine povestile cu taica-su, asa cum trebuie. Nu de alta, dar berea aia inca nu s-o racit, si e pacat sa o bem calda.

  2. Mihai Hristea

    Hai, bre, nu ne speria!
    Ai grija de tine!

  3. VictorCh

    HÂ?!?!?

    (DESPRE CE “este vorba in propozitie”, maestre? Sper ca nu-u… Tre’ sa fug repede (chiar daca deocamdata nu prea am indeajuns timp / energie / dispozitie) sa citesc postarile din lunga perioada cat am lipsit, poate gasesc pe-acolo vreo indicatie.)

    (A propos de Mile: din pura intamplare (si fara sa-mi fi dat seama pana la incheierea cursei), intr-o noapte, cu vreo doua-trei saptamani in urma, am “carat-o” cu taxiul (pana acasa la dumneaei) pe mama dumnealui.)

  4. “Pain follows me like a shadow…”

  5. gigel

    Repect , frumos remember !

  6. nic

    Nu ne speria asa. Termina cu prostiile!

  7. Roxana Iordache

    Mă rog să glumeşti!😦

COMENTEZI?

