Din respect pentru adevăraţii prieteni

me

5 Comments

by | June 24, 2013 · 5:58 pm

5 responses to “Din respect pentru adevăraţii prieteni

  1. Laura

    Da, frumos gest. Toti oamenii aceia care au rectionat asa de omeneste merita respectul romanilor. Asadar, respect muntenegreni!

  2. VictorCh

    Nu ma pricep sa caut pe net – da’ POT sa-mi permit sa presupun A CUI este stema? (Felicitari pt initiativa!)

  3. Mad Max

    Impresia staruitoare despre muntenegreni din imaginile de aseara este ca acesti oameni au asimilat catastrofele in ADN. A fost stupefiant sa-i vad cum se organizeaza contra timp sa coboare in prapastie, sa urce ranitii si sa-i transporte la spital si sa stea la rand pentru a dona sange. Oamenii astia nu stiu sa se tanguie la TV si sa faca apeluri, ei chiar pun mana sa salveze. Stupefiant! Astia chiar traiesc ca oameni, nu ca sobolani.

    • VictorCh

      Se pare ca ei INCA au ramas la sanatoasa mentalitate (sociala) naturala, de intr-ajutorare (ca doar in acest mod si din aceasta cauza si in acest scop am ajuns – noi, oamenii, ca si celelalte animale sociale / gregare – sa traim in societate, nu individual), inca n-au inceput sa se molipseasca de atitudinea tiganeasca… (“Vale-euuu-u! Ce-am patit! Sa sara cineva sa ma ajute (si sa mai cheme si pe altii sa-l ajute, ca eu nu misc un deget)! Si pe urma sa ma SI hraneasca, ca-s lihnit de foame – da’ cu ceva bun, ca am stomacu’ delicat… Si bani sa stiti ca n-am (i-am bagat pe toti in palat si-‘n salbe), poate-mi dati TOT voi…”)

COMENTEZI?

