Sic transit

dubya

La început am vrut sa comentez ultimele ziceri ale lui George W. Bush. Dubya, pentru noi toţi. Alea despre cât de nepregătit l-a prins războiul pe el. Ok, cum pula mea să te prindă nepregătit un război pe care tu îl începi ? Sau pe care l-a început tac-tu de mult şi tu îl iei de la capăt.

Da’ am renunţat. Omul e pe sfârşit de mandat. Mai e puţin şi pierdem una din marile surse de umor. De cele mai multe ori involuntar. Şi, obiectiv vorbind, noi românii nu avem a ne plânge de Dubya. Cu el (republican, conservator sadea!) ne-am vârât în NATO. ( Dacă ăsta e un lucru bun sau nu vorbim la altă şedinţă). Ne-am summituit, să primească şi coaxialu’ lume. Am dat la UE. ( Şi tre’ să fii agarici rău ca să nu realizezi ce importanţă are relaţia cu SUA la schema asta !). Am avut parte de 140 de coco pe baril… ok, asta o trece şi el la beneficii personale, că nouă ne-a picat prea greu, da’… acu’ e de înţeles că nu a auzit de borduri.

Aşa că, acum la sfârşit de sitcom mandat, noi telespectatorii guşterii cetăţenii planetei îi transmitem un călduros: Hai, pa !

11 thoughts on “Sic transit

  1. Cam pe vremea cînd Bush cel mic ne băga în Nato şi privea curcubeul şold la şold cu Iliescu, circula pe email (bloguri încă nu erau ) anecdota aceea care începea cu Condy intrînd în biroul oval (era să scriu oral, dar greşeam grav) şi anunţînd:
    – Hu is the president of China.
    – Who is the president of China?
    – Hu is the president of China.
    – Better ask at the UN
    – OK, I’ll ask Kofi.
    – Good idea. With milk, please…
    Nu mai ţin minte tot, erau vreo două pagini, dar mai hazoase decît bancul ăsta nu sunt decît zicerile lui reale.

  2. @ speedy
    Bre, dacă stai cu sula în calea soarelui … umbra sulii va arăta altfelm în funcţie de unghiul în care o aşezi, da’ tot sulă e.

    @ Speedy
    Cum spuneam şi un picuţ mai sus. Al nostru nu e licurici, bre. E licuriciofil, na ! 🙂

COMENTEZI?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.