Mail Goggle

Să zicem că eşti cam zurbagiu din fire. Doar zicem. Hai să mai zicem că, de exemplu, vinerea seara dai puternic cu lichide cu timbru în metabolism. Doar zicem, dom’le. Pe urmă presupunem că, după ce ai introdus cantităţi respectabile de cinzeacă în biochimia proprie, încep să te năpădească amintiri. De-un paregzamplu îţi aduci aminte de şeful tău care te-a lezat la ego, cu două zile înainte. Sau de gagica ta, care nu îţi împărtăşeşte pasiunea pentru snooker şi îţi cere mereu să schimbi canalul. Sau de patronul tău care e un zgârie brânză şi nu respectă nimic din ce faci tu în orele când eşti la birou şi nu munceşti pe mess. Şi te-ai hotărât, ajutat substanţial de transformările biochimice care se petrec în organismul tău, să le-o zici.

Până aici clar? Mergem mai departe cu presupunerea. Şi, să zicem, că ai un webcam atârnat de laptop. Sau că telefonul tău face poze la o rezoluţie la care pilozitatea depusă pe fesele tale şi între ele, devine suficient de evidentă. Nu mai vorbim despre şuviţele făinuţe fluturând de pe testicolul lăsat ca momeală, în josul pozei. Şi să mai zicem că te hotărăşti să trimiţi pe mail, celor mai sus pomeniţi, poza aceasta. Împreună cu nişte vorbe bine alese şi sugestia unei apropieri extrem de intime. Ei ? Interesant ?

Singura problemă e că, a doua zi, la pachet cu una mahmureală o să primeşti şi nişte veşti spectaculoase de la recipienţii mailului tău. Care nu sunt neapărat adepţi ai curentului ICR în artă. Şi atunci e buba.

Dar Google s-a gândit la asta. Şi îţi sare în ajutor.

Adică există o opţiune numită Mail Goggles, pe care ţi-o configurezi singur, anticipând momentele când te poate lovi strechea. Iar progrămelul intră în funcţiune şi îţi dă o lucrare de control înainte de a te lăsa să trimiţi mailul tău inovator.

Până aici fain şi util. Invenţia lui Perlow îi poate ajuta pe unii să evite plonojonul în rahat. M-am întrebat cum i-o fi venit ideea asta. De la celebra demisie în cinci minute a lui Băsescu ? Sau de la alte ciocârlii lepădate pe gură de al nost’ ? Nţ, nu cred. Probabil o fi vocea experienţei. Sigur a trimis şi el un mail ca cel pomenit mai sus. Şi de atunci, în fiecare dimineaţă, colegul de birou Rajiv, gheiul companiei, îi aduce cafeaua caldă la birou. Împachetată în surâsuri tandre. Naiba ştie.

32 thoughts on “Mail Goggle

  1. Ei, s-au insprita şi ei din vorba aia veche, cea cu număratu’ pân’la zece înainte de a spune o prostie. Da’ ce-i drept, pân’la paş’trei e mai tare. Da de ce tocmai paş’trei? 😦

  2. Boss,Rajiv era si ghei si sef?Daca-i p’asa,propun o lege:obligatoriu,sefii sa fie ghei.Atunci,toata lumea e satisfacuta.Si zurbagii si sefii.

  3. Îmi plac ăştia de la Google-goggle! Oare nu inventează ceva şi pentru politicieni, să facă puţină aritmetică sau gimnastică înainte de a spune sau a promite ceva?

  4. ah .. sa imi activez optiunea asta atunci .. in fiecare seara dupa ora 6 ca cine stie ce se intampla … mai ales ca acum politicienii romani au si adrese de mail publice …

  5. @C
    Deci Rajiv e o presupunere a mea. Bazată pe experienţă. Da’ şef… nu prea cred. Indienii nu-s şefi în companiile albe.

    @kiki
    Au gugălarii nişte invenţii… Îţi dai tu seama, să-l vezi pe Băse socotind, murdar de creion chimic pe limbă, înainte de a da drumul porumbelului: şase ori şase treijşase, scriem şase ţinem trei…

    @ nuvamaisuportam
    Tot la politicieni vă gândiţi. N-aveţi şefi ? Certuri cu soacra ?:))

  6. soacra ma iubeste :)) n-am de ce sa ii trimit tampenii .. iar sefu` nu imi creeaza probleme pt. ca depinde de mine :))

    oricum, de laudat initiativa … astept cu nerabdare noile inventii gen dictionar de porcaiala, ca altavista si Babel Fish nu au cuvinte speciale incluse.
    Da` pentru alde big boss din wigwam nu cred ca functioneaza testele alea, ca matematica e grele ca si engleza …

  7. pai … eu sunt ala “exotic” in familie, logodnica mea fiind australianca ergo toata familia ei ma iubeste. Secretul cu mama soacra e ca fac si eu ce face baselu` cu tufisu` si cu putinu`: plasez strategic buzele pe posterior … rezultat garantat, mai ales daca ii spun ca arata atat de tanara incat am crezut ca e sora logodnicei…
    Uite, asta e o idee buna de gadget pentru Google : prezicator de toane ale soacrei .. precum si dictionar de fraze pupincuriste 🙂

  8. ma tavalesc de ras la serviciu si englezoii nu stiu ce am :)))
    numa` ca sa stii ca mie nu imi place culoarea portocalie si nici cea rosie .. de voi fi capitan va imbrac in verde :))

  9. na ca am pus monopol pe topicul asta .. ptiu drace ..
    nu pun dom`le verde pe camasi ca nu da bine, pune pe palarii :)) si mai bag si o pana din aia neagra de dihanie zburatoare si ma lansez in politichie … Votati planta ! va dam oxigen mai ieftin 🙂

  10. eh sunt cu pofta mare de taifas ca am de migrat baze de date si e proces lung si plictisitor :)oricum .. imi plac la nebunie articolele tale.. daca folosesti yahoo mess … ai id-ul meu in mailu ce apare la comentarii 🙂

COMENTEZI?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.