Prea mult maro

Dragilor, parol, nu mai suport! Hai, pricep că în ţara asta curcubeul are doar două culori, alternativ, portocaliu şi verde. De aia nici nu se mai numeşte curcubeu ci curcupedeleu. Conţinutul variază cromatic, dar recipientul rămâne.

Cum ziceam, înţeleg că de atâta bunăstare au ajuns cei mai mulţi să-şi ia leafa cu magnetul; cam un magnet de frigider, din ăla cu Popeye, intră la o leafă. Am înţeles şi că Boc s-a dus în China, împreună cu trei buticari, ca să-i lămurească pe ăia că dacă le trimitem ţiganii pe cap se duce pulii Marele Zid al lor. Iar vaxul lor de zone industriale intră în roabele de fier vechi mai ceva ca ginsengul în membrana celulară. Omul le-a şi explicat chinezilor de ce nu avem ambasador acolo de atâta amar de vreme: Bre, diplomaţii noştri sunt atât de tâmpiţi, atât de boi, atât de de tot rahatul… uitaţi-vă la ministrul de externe… că n-am vrut să vă jignim trimiţându-vă unul acilea, sa facă negoţ cu teneşi în valiza diplomatică.

Înţeleg multe. Înţeleg că acum avem stadion de fotbal. Stadionul naţional. Echipă naţională nu avem. Iar alea de club sunt de tot căcatul, noroc cu portughezii, armenii, azerii şi alţi pribegi care mai dau cu piciorul în beşic. Avem săli de sport la Dărâmata şi Scofâlceşti şi patinoar la Bâlbâiţi. Da’ cu sportul suntem ca şi cu celelalte, adică muci pe mâneca de la palton.

În fine, pot pricepe multe, dar ce nu mai am cum pricepe e chestia asta: cum pula mea au ajuns alde Elwis Săftoiu & Adriana Idem şi Pleşu mari clarinete în fanfara anti-Băsescu? Nu suntem zdraveni la cap? Păi singurul lucru pe care îl pot reclama ăştia e că Băsescu se băşea fix în momentul în care ei îl pupau în cur. Mă rog, în cazul lui Elwis băşina a venit cu stropi.

Aşa e la români. Popor ecologist. Se reciclează în draci.  Comuniştii se reciclează şi devin populari, pupincuriştii devin opozanţi dacă îi tai de la macaroane. Acum stă naţia şi mişcă pleoapa că are Pleşu tulburări de digestie de când nu mai e primit la pupat dos prezidenţial. Că nu-l mai maltratează mitocanul cu o vorbă bună, domnule. Iar Elwis, coleg de opoziţie cu madam Tatoiu, are păreri despre orice, de la conţinutul de urechi de porc din răcituri până la armonia galactică şi de la bucătăria vedică până la timpul ideal cât trebuie fierte sarmalele.

Monşer, e o îmbulzeală în traficul rutier către Damasc mai ceva ca la inaugurările de supermarketuri cu promoţii moka. Unde te întorci numai reîncarnări cu burtă ale Sfântului Pavel vezi. Care cum vede că nu mai primeşte şi cârnat lângă fasolea bătută şi mai e şi tăiat de la prăjeală, cum devine opozant. Şi tot căcatul aspirat în îndelungul proces de lins cur prezidenţial devine acum materie de făcut ghiulele. Iar unii dintre ei au, taicule, muniţie cât pentru trei răzbeluri.

Mă scuzaţi, dar în condiţiile astea mie personal îmi e prea scârbă ca să mai fiu anti-băsist. Prea se poartă botul maro zilele astea.

9 thoughts on “Prea mult maro

  1. Aha. Deci pentru că unii care minţeau din interes că băşinile prezidenţiale miros frumos s-au răzgândit (tot din interes), eu sunt hotărât să le inhalez în continuare fără să mai protestez. Logic şi raţional.

  2. Elitele, scrisa vine, nici nu mă mir, au identificat rapid oportunitatea unei felioare de cozonac în generosul domeniu antibăsist. Nu mai lipseşte mult şi vor apărea, cu arme şi bagaje, parte din structurile specializate ale portocalosferei, inclusiv cercetători în ideaţia privată. Şi fabulele profane aferente …
    Şi vor fi, nu am nici o îndoială, idioţi reclamând recunoaşterea vechimii de disident (mascat) al regimului.

  3. Nici eu nu inteleg de ce i-a primit opozitia pe pup-in-basisti (saftoi si altii) .
    Si mi-a provocat stari de voma si circul cu gratare oferit pentru “imaculatul harbuz” …
    Mult prea amar…

  4. “…e o îmbulzeală în traficul rutier către Damasc …”

    Rabbi, dar apostolul Plesu inca nu s-a convertit la antibasism. N-a orbit inca, eventual a chiorât doar de un ochi. L-am auzit eu, pe 31.07.2011, in vacanta fiind la Viena, cum facea apologia băşidentului si regimului lui băşidenţial pe televiziunea austriaca (deci osanale, ode si omagii la exterior de Romanelica), pe programul 3, ala mai cultural, al austriecilor. Nu imi venea sa cred ca ma urmareste coprofagul si in vacanta!!! Dar osanalele alea, cu siguranţă plătite cu bani grei, direct sau indirect, m-au înfricoşat, e exact “Omagiul” lu’ Nea Nicu, tipărit pe banii României în toate ţările lumii.

    Deci, in categoria apostolilor cu burta, lipseste un mare si ilustru personaj, care deocamdata duce politica curului biluntrist, în cel mai bun caz.

  5. …cam cat dureaza o verificare a unei postari pe site-ul asta si care sunt criteriile de respingere?… limbajul nu cred ca e unul din ele, tinand cont de continutul articolului de fond…

    1. În general durează cât durează. Fix atât. Adică până ajung la calculator. Nu sunt prestator de servicii non stop.
      Care e problema? Ai avut un comentariu? Dacă s-a dus în spam nu te pot ajuta. Te cerţi cu akismetul. Vezi de IP sau cuvinte cheie.
      Oricum, ca regulă, reţine că blogul ăsta nu e o democraţie, nu am nici obligaţia, nici cheful de a le oferi tribună tuturor celor care cred că au ceva de spus. Casa mea, regulile mele, toanele mele.

COMENTEZI?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.