Coq au bragă

Din capul locului va spun că nu pot să-l înghit pe Piţi. Mă enervează freza lui. Şi vorbirea bombănită. Pe Chivu îl antipatizez sincer şi dezinteresat. Lobonţ e digerabil că e fumător şi dinamovist ca şi mine. Marica are o faţă care cere palme. Iar pe Mutu are o faţă care cere. Cere întruna.

Mutule, am înţeles că ai probleme cu Chelsea. Problemele alea sunt ale tale. Şi în ele te-ai băgat singur. Aşa că sunt problemele tale. Treaba ta cum ţi le rezolvi.

Ca să scurtez enumerarea: nu mă dau în vânt după niciunul dintre voi. Dar pe tricourile voastre scrie ceva care mă face ca diseară să îmi deveniţi cu toţi dragi.

Diseară jucaţi cu vicecampioana mondială, selecţionata Africii. Meci greu. Şi, am înţeles, mai vine şi Zeus la meci. Preşedintele ţării unde, teoretic, ar trebui să plătiţi şi voi impozite. Încercaţi să treceţi şi voi peste asta. Îl răbdaţi şi voi 90 de minute, cum îl răbdăm şi noi de patru ani.

Când intraţi în teren, diseară, uitati de Chelski, uitaţi de Băsescu, uitaţi chiar şi ce v-a spus Piţi. Dar nu uitaţi ce scrie pe tricourile voastre. Şi dacă simţiţi ca vă lasă memoria mai uitaţi-vă o dată la tabela de scor, că scrie acolo: România. Şi atunci sigur veţi învinge. Cu singura condiţie de a evita pasele la Nicoliţă. Că ăla marchează decisiv şi după aia o să vă fie greu să egalaţi.

Aia e ! Baftă ! Învingeţi sau plătiţi impozitele ca noi ceilalţi !

Şi, ca să-i facem ţăndări planul tactic lui Domenech, împreună cu Ciupico, băgăm şi primul 11, la derută.

34 thoughts on “Coq au bragă

  1. “Daca vrei sa incurajezi echipa Romaniei, vino la zidul Realitatii.”
    Daca nu , mergi la zidul Berlinului.
    Las’ ca v-arata el Banel deseara…

  2. Fara. Cu pixu-n mana si la tv-n direct din ora-n ora. Deseara la plasme cu berici si gratare. Si se mai luau de Marean , pai nu stia muschiul lui ce vrea rrromanul ?

  3. Nu mai e cazu’ sa ne pronuntam , EL stie : ” “Eu sunt optimist, cred ca vom face sapte puncte in aceasta grupa. Oricum nu voi avea mari emotii, ca la jocurile Stelei.”
    E clar , valize multe-n avionul de Zurich.

  4. Mordechai,
    1.ca sa evitam talentul supranatural al lui Banel de a da gol pe stadioane straine indiferent de poarta (in fond e singurul roman care a marcat gol valabil pe stadionul Realului), propun ca in dreptul portii noastre sa punem o sperietoare de ciori (nici o aluzie).
    2. Tu sau ciupico sinteti draguti sa-mi prezentati pe una din fetele din poza?
    3. De ce nu se organizeaza si campionat european de fotbal feminin? macar pentru schimbul de tricouri…

  5. Arsulici, mi-ai dat numere, îţi răspund la fel.
    1)Pe Bernabeu a băgat Hagi goluri. Şi era român. Şi tot pentru Real le-a băgat 🙂
    2)După testare. Nu putem promova ceea ce nu am testat personal. Ne înţelegi, sper.
    3) Eu credeam că se organizează. Locaţia e ţinută secretă.

  6. Domnule chestia aia cu selectionata Africii este extraordinara, tare mult ma mai bucur cand vad ca nu numai eu gandesc asa. cu respect

  7. Mordechai,
    m-am uitat printre picaturi la ambele meciuri de ieri si, pentru ca nu ma prea pricem la fotbal (ca sport preferat am snookerul si somnul), imi pun firesc niste intrebari:
    A fost si echipa Romaniei pe teren?
    Am incercat cumva sa-i ametim cu arme chimice? Caci in stirea de aici http://www.realitatea.net/euro-2008–romania-franta-0-0–in-prima-partida-din-grupa-c_296211.html scrie ca Goian si-a schimbat ghetele, deci s-a descaltat, in minutul 28…
    Oricum, faza care descrie momentul e fenomenala: “În minutul 28, fundaşul Dorin Goian şi-a schimbat ghetele deoarece îl incomodau, iar locul său în defensivă a fost luat de Mirel Rădoi” Deci cita vreme il incomodau ghetele, era fundas. Dupa schimbarea ghetelor, a avansat si a devenit Mirel Radoi fundas…. Sa inteleg ca Goian a schimbat ghetele cu Radoi????
    Vai de ghetele noastre!

  8. @arsulici
    Bănel, ca de obicei, a alergat săracul. Din fericire , departe de poarta noastră. Altfel mare jale, cred ca vom primi titlul de cea mai panaramă echipă a campionatului.

    @ Semanticu
    Da. Mai ales ca ăi sunt italienii. Da’ asta dacă începem să jucăm şi noi ceva.

    @constantin olteanu
    Nu e nimic extraordinar. Am remarcat evidenţa.

  9. io am o singura nelamurire: de ce numai baietii astia ai nostri de la nationala (de bere) li se zice “tricolori” dom’le? in fond cam toate tarile participante si neparticipante care au nationale de folbal au trei colori pe steage..da numa’ ai nostri sunt “tricolori”…
    si dupe ce am vazut “meciu” am zis ca mai bine nu se mai agitau 93 de minute..parca o fost un meci amical, nu alta..

COMENTEZI?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.