Concursul Cosmic

Deci, neamule, urechea zglobie cu lobul arcuit spre Mordechai:

Deci avem una bucată Cosmos şi una bucată Nenea. Cele două funcţionează doar împreună. Iar din alăturarea asta necesară şi esenţială rezultă una bucată concurs. Cu premii cică. Aşa că executăm tot una bucată. Promovare. Propagabilă pe cale lepşistică ( da’ de ce să nu inventez cuvinte ? Ce aia cu brânza, care e două şi amândouă îmi place, ce e?).

Aşa că executaţi voi la nenea nişte propuneri pentru:

– Cel mai obosit VIP al anului. Merge şi cea mai obosită vipoasă.

rabi zice: Piţi e VIP ? Da’ Călinescu ?

-Cel mai stricat candidat la alegerile parlamentare. Şi anume uninominale.

rabi zice: Mopul.

-Blogărul anului. Adica Magnificuul, pre voia cosmosului.

Vlad Petreanu. Fără discuţie !

Aşa că poftiţi şi daţi cu părerea. Şi fiţi vigilenţi că ochiul veghează.

Acestea fiind  zise , mi-am îndeplinit datoria civică.

4 thoughts on “Concursul Cosmic

  1. Nu ştiu daca contează dar acum un an pe blogul lui Ciutacu m-am băgat in seama si am spus ceva de Nea ăsta Cosmos nu contează ce, dar era de contra. Ca răspuns Cosmos a dat pe blog numele meu ca sa îmi arate cine este EL, deontolog de, si informatician de elita a crezut ca mă sperie zexe!!. Domnu’ cosmos, da mă chiasma Pascale Victor, sunt telectual si agramat!!
    In rest dumnezeu cu mila!! De numele meu nu îmi este ruşine si nu mă ascund pe net!! Rabii poate sa depună mărturie pentru mine!!!!!!!!!!

COMENTEZI?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.