Haissamă scarpin în ureche

big-ear3

Nu puţini sunt cei care simt nevoia de a face bancuri pe seama ochilor tiranului. Sistemul său ocular bifocal e prilej de mari glume şi ironii. Nu se face. Nu te iei de cusururile omului. Şi , oricum, tare îmi pare că nu cu ochii are el probleme. Ci cu urechile.

Nu mai amintesc de dosarul lui de securitate “pierdut” în mod misterios. Nici despre biletele, foi de hârtie strecurate miniştrilor la investitură, de jurnalişti “răpiţi” şi haissami berbeciţi. Nu mai povestim despre numirile şi deznumirile şefilor de servicii din ultimii patru ani. Hai să ne oprim la ce s-a întâmplat de la alegeri încoace. Atât. Şi-a pus-o pe madam Udrea ministresă la turismul- pe bază de competenţe probate şi parcări contra-numerar. Bun. Ce face madam după ce descoperă că avem ape şi mânăstiri? Pune de un mini-serviciu de tras cu ureche la minister. Că turism fără timpan nu se existează. Bun aşa. Faza doi. Se lasă cu smocuri de păr şi demisie de ministru de interne ( cu trecut binder bine cunoscut). Di ce?- întreabă Gigel. Din cauză de numire de şef peste timpane.

Ce criză monşer, ce gaze, ce Putin “zi-i lu’ ăla să ma caute”, ce euro la 4,3, ce concedieri, actori, medici revoltaţi… .l.. şi la gara tuturor. Timpanul să fie conectat la neuronul tiranului. Bre ! Ce mama dracului de ţara e asta ? Spre ce naiba ne îndreptăm dacă singura grijă a tuturor e să-l facă fericit pe ăsta, iar singura grijă care îl fute pe el e să ne asculte pe noi, să aibă securişti mulţi, mulţi? Mai ceva ca Lenuţa Ceauşescu. Aud?

13 thoughts on “Haissamă scarpin în ureche

  1. Am şi eu o curiozitate: e cumva diferit de alţi tirani? Mă rog, exceptând faptul că e mai prost, altfel nu şi-ar fi dat seama atâţia de ceea ce face.

  2. Udrea este denumirea unui gadget multifunctional cu diferite orificii, destinate satisfacerii nevoilor posesorului. Acum, a venit (si) randul orificiilor auditive.

  3. Boss,a ramas cu sechele de pe vremea tabloului.Cu urechile sta bine,dar sa-si indrepte privirea(daca poate)catre imaginea de la Targoviste.Tiranu’ si tirana s-au dus,imaginea a ramas.

  4. Poporul… cu bancurile şi el!
    Uite colea:
    Vine Basescu in vizita la Putin si negociau sa dea/sa nu dea drumul la gaze.
    La care Putin ii zice: “Bine, mai Basescule, ti le dau, ti le dau chiar mai ieftin, da’ pentru asta tre’ sa-mi faci un oral!”
    Sta Basescu, se gandeste si spune: “Pentru poporul meu am s-o fac, dar cu o conditie: sa te urci in picioare pe masa!”
    Se urca Putin pe masa, ii face Traienica al nostru lucrarea…
    Fericit si gafait, in timp ce se incheia la pantaloni, il intraba Putin: “Auzi mai Base, da’ zi-mi si mie, de ce ai vrut sa ma sui pe masa?”
    La care Basescu, solemn si prezidential: “Poporul meu nu a fost niciodata ingenuncheat!”

COMENTEZI?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.