Daily cârcotac

Mă sună Julius Cotcodac. Nitam-nisam. Zice:

– Bă, hai că am treabă cu tine!

– De ce?

E exact răspunsul/întrebarea la care nu se aşteaptă. Ce-i aia” de ce”? Ce sens are? Zice:

-Să zici şi tu care crezi că au fost cele mai bune texte de pe DC, anul ăsta.

– Nu există aşa ceva! răspund lipsit de delicateţe.

– Ştiu, dar să zicem că. Mă ajuţi?

– Te ajut, Julică. Dar o fac public.

– Bine, rabi. Da’, adică pe blogu’ tău?

-Aha.

– Păi, asta nu e foarte foarte public.

Aşa că executăm azi prima demascare publică.  Care se referă la…

În care vom încerca să-l învăţăm pe Dragoş Bucurenci să scrie ca un bărbat

Via facebook (să nu uit să-mi mai curăţ lista) am descoperit acest minunat text despre fondul de ten al lui Dragoş Bucurenci, publicat în revista Elle (acu’ nu, pe bune, unde v-aţi fi aşteptat să scrie Bucurenci, la AskMen?). Probabil nu m-aş fi împiedicat de stilul de domnişoară care scrie poezii pline de emoţie la terminarea liceului, dacă nu mi-ar fi reţinut atenţia finalul grandios, în care autorul şi iubita sa se găsesc dimineaţa unul lângă celălalt, în pat, aproape goi. Cum ultimul lucru la care te aştepţi după un asemenea text e să-l găseşti pe autor în pat cu o femeie, haideţi să vedem ce greşeli ar trebui să evite pe viitor Bucurenci, ca să nu-şi mai lase la final cititorii cu gura căscată.

1. Nu mai scrie despre fondul de ten.
Noi, bărbaţii, nu ştim aproape nimic despre acest produs cosmetic. Iar dacă ştim, atunci nu e cazul s-o mai facem pe heterosexualii.

2. „Dacă m-ai văzut vreodată pe sticlă, mai mult ca sigur…”
Bărbaţii nu agaţă lăudându-se pe ei înşişi, ci lăudându-le pe femei. Complimentându-le, linguşindu-le sau minţindu-le pur şi simplu cu neruşinare – nici nu contează, femeile apreciază întotdeauna o minciună frumoasă. Replicile de genul „aşa-i că-mi stă bine?” sau „nu-i aşa că am un funduleţ frumos?” sunt folosite exclusiv de doamne.

Restul aici, la Daily Aviara.

4 thoughts on “Daily cârcotac

  1. Tu și Petreanu ce le mai înfloriți așa. Cititorii tăi au dreptul să știe adevărul, așa că să reconstituim dialogul, așa cum a fost el.

    Rabbi: – Băi Julius, ce să fac să ridic puțin calitativ blogul ăsta?
    Julius: – Bagă niște texte de pe Daily Cotcodac.
    Rabbi: – Mersi.
    Julius: – Pentru puțin.

  2. Raby cu ce ti-am gresit sa caut pe FB ,este a treia zi de Craciun ,se poate ? ,sau vrei sa il fac sa sughita pe saracul om ,nu merge este zi sfinta !!!!.

COMENTEZI?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.