Daily Printcodac

Spre deosebire de Gheorghe Flutur ( Flutur’li, pentru prieteni!), care şi-a câştigat respectul crescătorilor de păsări şi al şoferilor prin stăruinţa cu care a combătut gripa aviară, prin stropire cu apă parşivă ( aqua chiuvetis), Julius Constantinescu a inventat instrumentul prin care se realizează distribuţia zilnică de cotcodăceli. Sub forma unui blog de umor fără poante. Atent la tendinţe, Julius a avut inspiraţia de a include şi un cuvânt englezesc în numele blogului. Chestie care a atras un important public dinspre multinaţionale. Care e chichiţa cu multinaţionalele o să aflaţi mai încolo.

În vreme ce presa, în format print, stă cu un ochi la doctor şi cu altul la popă, mutându-şi tonomatele în on-line, Julică face fix drumul invers. Lansând primul blog din România în format print. ( Sanchi! Reclamă făra acoperire! Primul blog care a apărut în format print e al subsemnatului. Ete aşa! Articolele subsemnatului îi sunt livrate zilnic, lui Nea Stere, în format print. Pen’ că domnu’ nea Stere nu găseşte pedala la ambreiaj la computer, nici gipiesu’, aşa că nu ştie naviga pe net. ) Ce este cu adevărat lăudabil la numitul Julius Constantinescu este că a reuşit, pentru ediţia print a blogului său, să găsească raportul optim calitate -preţ. Aşa că foiţele respective de hârtie sunt distribuite gratuit. Trebuie menţionat că hârtia are o calitate aparte, care va fi cu siguranţă apreciată de publicul etnobotanist. Nu insist.

Vă spuneam că publicul din multinaţionale este extrem de important pentru şeful cotcodacilor. Acum devine evident şi motivul. Ediţia tipărită a blogului apare datorită sponsorilor de la HP. Şmecher Julică.

Ce nu o să aflaţi din această ediţie print ( Julică, am zis de destule ori “print”? Mă calific la o halbă?):

– adevărul despre meduzele ninja;

– rolul leuşteanului în promovarea televiziunii 3 D;

– de ce nu există cod de avertizare violet;

– cum se schimbă bateria de la chiuvetă cu o baterie de ceas epectronic;

– cum puteţi elimina kilogramele în plus doar cu ajutorul telecomenzii;

– cum a fost inventat codul de bare de către un pârnăiaş;

În fine, deşi ar fi fost adecvat, nu veţi afla nimic despre recensământul la ouă, realizat la ferma de la Cornu, nici despre târgul de fete de pe muntele Găina.

Pentru finalul articolului am păstrat şi informaţiile care interesează publicul OTV:

– ediţia tipărită a blogului a fost scoasă în cinstea eliberării lui Dan Diaconescu;

– blogul este un blog al poporului – pentru că e scris de alţii, Julică doar se dă şef acolo;

– din banii obţinuţi ca sponsorizare, Julius a folosit doar o mică parte pentru tipărirea blogului, restul fiind cheltuiţi pentru achiziţionarea unei luxoase vile la Săuceşti. Vila este dotată cu multe borduri şi dig propriu.

Eu zic să puneti mâna pe un exemplar. Peste ani va valora enorm. Va fi un document nepreţuit, care va demonstra viitorimii halul în care ajunsese umorul românesc, la începutul secolului XXşiunu.

9 thoughts on “Daily Printcodac

  1. Ioi, si io crezui ca-i facatura asta si ca a reinviat Evenimentul Zilei ala cu puiul cu trei picioare si cu gaina care naste pui vii… tz, tz, tz. Bine ca se mai gaseste cineva in tara asta sa mai faca si presa de calitate, fara moguli (ma rog, cu un mogul, dar fiind vorba de Julius, nu se pune) 😀
    Oricum, azi-dimineata am vazut un vanzator de ziare care era tare confuz saracul, ca nu stia ce-i cu ziarul asta nou, cu gaini :))))) Anyway, felicitari si la cat mai multe editii “hard” (ioi, ci culeanu suna)

  2. nu te grabi sa zici, ca natangul de bomBoc acusica ii pune un forfetar lui Julica, pe principiul “in tara asta nimeni nu rade gratis” 😀

  3. Am dat jos pedefeu’. Ma sponsorizeaza aia de la HP daca-mi stric cartusu’ (am un hp 3650) sa am si io aparte de print? Ca vaz ca numa bucurestenii is norocosi. Noi astia din “provincie” …( sa fac ceva maro pe toata fata alora care ne numesc provinciali)
    Banzai!

  4. Bre, daca se da si cu gaina aia, musai sa aiba trecere.
    Se multiplica vietatea, se pune in ograda si da aspect fain de gospodarie cu lucratura.
    Ziarul daca e pe gratis, e perfect.
    Nu-l mai pastram ca pe cel platit, doar pentru impachetarea parizerului ci facem foita pentru mahorca.
    Hai ca am fost rau la comentariul asta , asa e?
    Dar e valoroasa aparitia lui, ca nu ne mai tine punga.

  5. Ma bucur ca puiul catelului meu a aparut la tine pe blog! Il intreb : Leo, unde-i puiu’? si el imi aduce tacticos in gura (desigur) puiul cu pricina…
    Imi ajunge editia on-line; adica n-am citit-o niciodata!

COMENTEZI?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.