3 thoughts on “Spre aducere aminte

  1. Paler ramine pentru mine adevaratul Presedinte al Romaniei mele, personale. Ma regasesc in fiecare cuvintel pe care il rosteste, in fiecare idee. Nici eu nu mai cred in nimic, nici in democratie, nici in capitalism, nici in revolutie. E o lupta primara intre bine si rau, nu mai tine nici de sistem nici de uman. Haitele de lupi de care vorbeste ne-au pradat de nu doar fizic tara, dar ne-au smuls-o din piept. Ne-au haituit pina am plecat din tara lor.

  2. Mulţumesc, coane. M-a uns la suflet şi m-a făcut să-mi amintesc cu nostalgie de serile în care îl ascultam vrăjit, simţind cum vorbele lui mă îmbogăţesc sufleteşte şi mă înţelepţesc. Din păcate s-a dus, lăsându-mi bucuria i-am fost contemporan, tristeţea că oameni ca el se nasc atât de rar şi câteva bijuterii în bibliotecă.

COMENTEZI?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.