Sonee – Noua mitologie

Povestea misterioasei tinere japoneze, care s-ar fi sinucis după ce şi-ar fi pictat propriul chip, a născut, la un moment dat, o mini-isterie pe internet. Câteva milioane de accesări pe youtube, mii de discuţii pe forumuri, bloguri etc. Falsul e uşor demonstrat, dar povestea e fascinantă, imaginea te bântuie şi atunci depăşeşti faza în care vrei să crezi că e adevărat şi chiar ignori evidenţa crezând ceea ce vrei tu să crezi. E doar un exemplu, reprezentativ pentru pseudo-mitologia pe care a născut-o internetul. Pentru că, asta nu se va schimba, oamenii au nevoie de poveşti.

 

 

0 thoughts on “Sonee – Noua mitologie

  1. Este o tampenie care arata nivelul inteligentei si culturii unei mari parti a
    marelui public.Zicerea ca mama prostiei este vesnic gravida se adevereste.Cand ori ce tampit poate posta’ ce-ti trece prin cap o sa vezi milioane de fani in tampenie ce-l admira,indiferent ca-si suga propria mataranga sau canta Mozard.

  2. Sa-mi fie cu iertare, da nu am observat nici o “schimbare” – e drept ca am trisat si am dat pe “repede-inainte” pana spre sfarsitul clipului, dar tot nu am observat, dept care nici nu ma bantuie 🙂
    V

COMENTEZI?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.